; movieschocolatebooks: The Fast and The Furious by NICO

Pages

Saturday, April 18

The Fast and The Furious by NICO



Vrei sa ai o stare de bine? Ca mersul la o pertrecere, o petrecere cu prietenii, un drink, glume si relaxare? Atunci filmul acesta este exact ce ai nevoie... este o stare de relaxare si buna dispozitie, este o gluma fara pretentii, un moment de iesire din rutina.



Despre ce este? Masini si Vin Diesel ...si replica: ''Woman, I am the cavalry!'' by Dawyne ''The Rock''.



Sincer? Am vazut doar primul film din aceasta serie. Mi-a placut. La vremea respectiva era ceva nou, viteza, masini, tineri teribilisti si frumosi, amoruri de inceput...era exact ce generatia mea avea nevoie, o acadea buna si de calitate. O acadea a tinerilor, era o hrana pentru teribilismul varstei si al generatiei. Un fel de cocktail party reusit. Ce am gasit acum? Acelasi ''party'', fara pretentii si subintelesuri, fara mofturi si asteptari de film de arta sau etalare de talente actoricesti marcante. EXACT! Am gasit o petrecere, am gasit glume spuse bine la momentul oportun, replici scurte si la fix tintite, personaje ce si-au jucat rolul exact cum se astepta toata populatia privitoare de Fast and Furious si am mai gasit o managerizare a succesului foarte bine pusa la punct. Am gasit explozii, femei frumoase, muschi si actori de actiune. Daca initial acest film se baza pe prezenta greilor filmelor de actiune, intr-un final, punctul forte a fost exploatarea unei tragedii...



Nu spun ca a fost bine sau ca a fost rau, spun doar ca au exploatat acest aspect al mortii unuia dintre actori (Paul Walker), la maximum, l-au facut erou, au intors filmul si l-au mulat pe acest subiect. In acest film avem avem echipa completa (o compilatie a celorlalte partii ale seriei Furious) a lui Dom, Vin Diesel, o avem pe Michele Rodriguez, frumoasa si puternica, activa si cam atat- parerea mea, avem masini scumpe si transfornate in adevarate bijuterii, soare si multa, multa tehnologie...si bineinteles, il avem pe The Rock, venit sa puncteze si sa ridice anumite momente ale filmului, cu minunatia sa de muschi si putere.


Am impresia ca toata aceasta pleiada de actori si actrite initial aveau rolul de a ridica filmul in eventualitatea in care subiectul nu era destul de atragator sau era prea fad (chiar ar fi fost). Apoi mai este personajul negativ interpretat de JASON STATHAM!!! Cum sa ai un asa personaj negativ?!?! Este peste puterea mea de intelegere...Este printre putinele dati in care am tinut cu personajul negativ, cand ma gandeam la o negociere, la un consens intre personajele pozitive si cele negative, cand speram sa treaca de partea celor buni. Dar daca stau sa ma gandesc, partea negativa trebuia sa aiba un echivalent destul de puternic, iar el a contrabalansat excelent... Daca intreba, as fi raspuns ''Yes,please, I do want some cookies from your dark side!'' dar, noi suntem niste oameni normali, ce traim in Romania si mergem la cumparaturi la supermarket, zburam cu avionul cand avem vreo vacanta si ne urcam in masinile prezentate acolo la vreun meeting festiv- vorbesc de majoritatea oamenilor, nu de exceptii, iar ei sunt actorii care ne fac traiul mai colorat. Anyway, Jason Statham putea fi un copac si tot il apreciam. Vin diesel a fost Groot, copacul si nu a facut asa impresie.


De ce sa mergi la acest film? Pentru ca este ca desertul si relaxarea cu glume, dupa o masa elaborata si bine gandita. Este nepretentios si iti aduce aminte de adolescenta. Este exact ceea ce ai nevoie intr-o dupa amiaza cu prietenii. Este filmul unei prietenii. Este un pool party reusit.

Post a Comment