; movieschocolatebooks: 300 -Rise of an empire by Nico

Pages

Wednesday, April 9

300 -Rise of an empire by Nico

300 partea intai, 300 partea a doua. Doua filme total diferite. Unul interesant si deschizator de drumuri, iar celalalt film indian, marca Bollywood- grandoman si redundant, din care am retinut doua scene, de fapt doua imagini si acelea continand-o pe salbatica si out of the ordinary Eva Green. Mie personal, imi place actrita, are un ceva, un ''here-i-am-and -you-can't-ignore-me-no-matter-what''. Imi place. Si imi place mult cum rade, cum se misca, zambeste, priveste...dar atat. Atat am retinut din film: Eva Green facand sex si luptandu-se si muschi multi, prea multi si falsi. Din punctul meu de vedere acesta este un blockbuster ce a dat gres maret. A dat gres in partea creativa si deschizatoare de ochi curiosi, in partea de casting, poveste, redare poveste. Tot astepti sa fie ceva, sa fie o actiune care sa te ia pe sus, sa te intereseze si sa iti gadile neuronii macar un pic. Acest film nu are actiune, nu are continut si nici noima.



Thank God it has a beginning. Da, are un inceput lung si detaliat...Mai bine faceau un film din el, decat din ce urma... Filmul are ca actiune o batalie pe mare, intre persani si greci. Mai specific, intre frumoasa, iscusita in ale armelor si rautatilor si foarte salbatica Eva Green, in rolul Artemisiei si eroul si Greciei, musculosul si abilul Themistocle. Tot filmul este o batalie si o lalaliala, camere de filmat ramase uitate pe un personaj, de parca se trageau filme indiene si actiuni incetinite de imagini statice generale si generalizatoare. Luptatori si personaje grecesti cu puternic accent englezesc, scotian, irlandez (enervat sunet pentru o actiune ce s evrea razboinica si unitara) si alte cele, cu o regina Gorgo, interpretata de Lena Headey, mai nou cunoscuta datorita lui Game of Throne, care nu este veridica in rol...O regina cocosata si cu mers imprastiat, neavand maretia unei adevarate fete regale, chiar daca se presupune ca ar fi fost ravasita de durere, dar in esenta spartana. Nu mi-a placut. Nu s-a ridicat la inaltimea primei parti a filmului, nu a fost mandra si apriga in exprimarea rolului ei... nu a fost leoaica, a semanat cu o lupoaica fara personalitate alfa, ce se vrea leoaica. No way... nu are ce cauta acolo.

Apoi este ea, leoaica filmului, salbatica neinblanzita ce nu isi gaseste egal, grecoaica ce isi reneaga originea, soldatul fara trecut, doar cu viitor, femeia ce isi reneaga feminitatea si poporul, drept razbunare a trecutului ce il vrea uitat. Este mandra, trufasa, ambitioasa, fara scrupule. Si sexy... si un pic trucata in momentele ei de rafuiala orizontala, ca sa spun asa... Pacat, pentru ca in prima faza apare cu sanii ei imensi si frumosi, dar normali, pentru ca apoi sa apara o Barbie playboy'ata ce te socheaza un pic. Dar felul in care se lupta si vorbeste este de felina abila si vicleana. Themistocles este si el acolo, ca trebuie sa fie, este eroul Greciei si personajul ce trebuia sa existe in film pentru a da un sens filmului. Fail...Eva Green a dus filmul..TOT. Sincer? ... Am pierdut 100 de minute din viata mea, aiurea... puteam sa crosetez sau sa beau un pahar cu vin, vorbind din amintiri despre ... Morometii sau Fratii Jderi...sau altceva.

Post a Comment