; movieschocolatebooks: Lindt Wasabi-Christmas reloaded!

Pages

Saturday, March 23

Lindt Wasabi-Christmas reloaded!

My dear chocofreaks, vreau sa va inverziti de invidie -ca wasabi- la gandul ca pentru mine, luna asta a venit din nou Craciunul. Si nu unul clasic, alb ca neaua, ci unul maro si fin, ca ciocolata Lindt Wasabi din fata ochilor mei. Nu am primit atat de multe tablete de Lindt Wasabi cat sa dau sfoara-n tara si sa fac cinste, ci doar una care e elvetiana prin natura ei si nemteasca, prin tara de provenienta.



O ochisem de ceva vreme, visam la ea dintotdeauna si anticipam o intalnire calduroasa in vara. Dar, cum spuneam, Christmas is back and hopefully, here to stay! Am primit atatea cadouri dulci, deosebite, exotice si rafinate in aceasta luna incat ma simt cea mai speciala consumatoare de ciocolata. Hai sa va povestesc despre my green friend, Lindt Wassabi. Este o ciocolata neagra cu 47% cacao -prea putina pentru blackoholics- cu un iz destul de puternic de wasabi si un strop de vanilie. Este dulce, fina si ti se topeste instantaneu in gura. Gustul de wasabi ar fi putut fi mai pregnant dar este destul de intepator incat sa-l simti in nari. Pe de alta parte, eu nu iubesc neaparat gustul iute si intepator deci combinatia mi se pare destul de echilibrata. Insa cred ca amatorii de senzatii iuti s-ar putea simti doar un pic gadilati de concentratia de wasabi.




Nu vreau sa par pretentioasa si nici mai sofisticata decat sunt si o sa va spun cateva lucruri despre wasabi. Este un fel de sos japonez care are un gust foarte asemanator hreanului dar o culoare verde. Se mananca de obicei cu sushi dar se foloseste si pentru a acoperi diferite alte gustari precum Wasabi Nuts. Insa oricat de intepator ar fi acest wasabi, el face casa buna cu ciocolata Lindt, ai carei maestri chocolatiers au o inclinatie pentru combinatii mai avangardiste precum ciocolata cu caramel si sare de mare, ciocolata cu ardei iute, ciocolata cu fructul pasiunii sau ciocolata cu bucatele prajite de cacao. Si desi iubesc ciocolata cu lapte Lindt Excellence, imi place intotdeauna sa impartasesc impresii cu cei care se hazardeaza in a incerca gusturi noi si aprecieaza provocarile ciocolatii! Sa va aud!
Este politicos si sanatos sa ii faci pe cei, care te coplesesc cu daruri dulci, sa se simta pretuiti, asa ca toate papilele mele gustative ii sunt profund recunoscatoare prietenei mele, Ramona!

Post a Comment