; movieschocolatebooks: My Oscars of 2013

Pages

Saturday, February 23

My Oscars of 2013

Maine noapte, 24 spre 25 februarie, este ceremonia de decernare a celei de-a 85-a ediţii a Premiilor Oscar si va fi transmisa in direct si exclusivitate de HBO, de la ora 03.30. Cea de-a 85-a gală a premiilor Oscar va avea loc la Hollywood & Highland Center din Los Angeles si va fi prezentată de actorul Seth MacFarlane. Doamne, ce ii invidiez pe toti neavenitii si gura-casca care vor fi acolo doar pentru ca pot! In fine, eu ma voi uita maine la HBO in speranta ca preferatii mei -pentru ca am reusit sa vizionez toate filmele nominalizate- vor castiga premiile mult-asteptate. Hai sa vedem daca predictiile mele, intr-o ordine aleatorie, le vor purta noroc:

1. Cel mai bun film: “Argo”, desi “Lincoln” are si el sanse mari iar daca ar fi sa aleg dupa sufletul meu, “Beasts of the Southern Wild”.




2. Cea mai bună actriţă în rol principal: Imi plac toate actritele nominalizate, insa cred ca Emmanuelle Riva in “Amour” va fi norocoasa pentru ca a demonstrat ca, in ciuda celor 85 de ani, talentul si profesionalismul nu au varsta.





3. Cea mai bună actriţă în rol secundar: Anne Hathaway în “Les Misérables” pentru ca e superba in rolul Fantine, canta bine, joaca convingator si o ajuta si filmul.


 



4. Cel mai bun actor în rol principal: Daniel Day-Lewis în “Lincoln” pentru ca e tare bun, cu toate ca m-a surprins placut si Joaquin Phoenix, in “The Master”.



5. Cel mai bun actor în rol secundar: Indiscutabil, Christoph Waltz în “Django Unchained” iar in privinta celorlati, parerea mea e ca Tommy Lee Jones în “Lincoln” a jucat mai bine decat Philip Seymour Hoffman în “The Master”.



6. Cel mai bun lungmetraj de animaţie: “Brave” de Mark Andrews şi Brenda Chapman este preferatul familiei si sper sa castige pentru ca e amuzant si de actiune. 

 


7. Cel mai bun scenariu adaptat: “Argo”, scenariu de Chris Terrio.


8. Cel mai bun scenariu original: “Django Unchained”, scris de Quentin Tarantino.


9. Cel mai bun regizor: Michael Haneke pentru “Amour”. Un film puternic si excelent regizat.



10. Cel mai bun film străin: “Amour”, Austria. Aici, trebuie sa recunosc ca am mai vazut doar “Kon-Tiki”, Norvegia si “A Royal Affair”, Danemarca. Iar acestea doua nu s-au ridicat la nivelul lui “Amour”.





11. Cele mai bune costume: “Anna Karenina”, indiscutabil. Pentru ca este o ferie de culori, rochii, decoratiuni. Foarte teatral.



12. Cea mai buna imagine: “Life of Pi”, pentru ca e o minunatie vizuala.



Restul categoriilor nu ma intereseaza foarte tare, desi mi-ar fi placut sa fi vazut scurt-metrajele, asa ca acestea lipsesc din lista mea. Va doresc o noapte interesanta si pe masura asteptarilor! Luati-va o cutie cu praline langa voi ca sa va tina companie cat asteptati orele ingrate!

Post a Comment