; movieschocolatebooks: LINDOR Truffles White Chocolate Bar

Pages

Tuesday, January 29

LINDOR Truffles White Chocolate Bar

Weekendul acesta n-am vazut filme dar am citit si m-am rasfatat cu noi sortimente de ciocolata. Am terminat Paula de Isabel Allende si am incercat Lindor Truffles White Chocolate Bar de la Lindt. Si daca despre roman urmeaza sa va povestesc, nu mai am rabdare sa astept in privinta ciocolatei.


Intotdeauna imi place sa aflu un pic mai multe amanunte despre lucrurile care ma pasioneaza, in acest caz despre ciocolata alba si pufoasa, Lindor. Istoria acestui sortiment a inceput cu crearea unei tablete clasice in 1952, cand au aparut LINDOR Napolitains. In 1962, brandul Lindor a capatat o imagine  noua, “white” care a ramas aceeasi de-a lungul timpului. Cinci ani mai tarziu, LINDOR s-a reinventat sub forma unor mingi perfecte, cu ocazia unei editii speciale de Craciun, ambalate in staniol rosu, cu model dantelat si care au avut un succes atat de mare incat in 1969, produsele au fost incluse in gama obisnuita de produse Lindt. 


Sunt fan declarat al ciocolatei cu lapte iar sortimentul meu favorit este Lindt Excellence, insa nu as refuza niciodata o tableta Lindt, indiferent de culoarea sau continutul ei, pentru ca experienta acumulata in aproape 170 de ani si maiestria cu care produsele sunt create reprezinta un argument forte. LINDOR este o tableta din ciocolata alba, umpluta cu truffles si pe masura ce bucatica alb-galbuie se topeste in gura ta, descoperi gusturi diferite si senzatii extraordinare. Este usoara, suficient de dulce, aromata si miroase innebunitor; umplutura are urme de alune si migdale si creeaza instant dependenta. Este o tableta eleganta iar daca vreti sa fiti mai sofisticati si sa impresionati, puteti opta pentru bomboanele LINDOR, ambalate in cutii stralucitoare, aurii.  

Inchei prin a va reaminti ca lucrurile delicate, de calitate vin in ambalaje mici, insa cred ca cei de la Lindt au si cutii personalizate, cu cantitate dubla, pentru cei cu adevarat indragostiti de ciocolata si intotdeauna dispusi sa faca lucruri cu adevarat neobisnuite pentru a intra in posesia ei. Enjoy the video!



Post a Comment